VITAMIN WEBÁRUHÁZ, FLAVIN TERMÉKEK, FLAVIN 7, FLAVIN77 ÉS EGYÉB ÉTREND-KIEGÉSZÍTŐK
KERESÉS:  

 

kulcs
Email:
Jelszó:
Szűrés
keresés
Kategória
Kosár Kosár

0 db termék
Ár: Ft

 

Életmentő flavonoidok!

Letölthető pdf. fájl

 

Üzleti terv - Útmutató

Kérdése van?

Hívjon 09 - 18.00 óra között az alábbi

telefonszámon06-20-777-2857


Vagy, írjon az alábbi címre!

flavinvitamin@gmail.com..

 

 

Myco Crystal termékcsalád - Gyógygomba készítmények

Értesítjük, hogy a Flavin7 termékcsaládok körét, egy új, a MYCO CRYSTAL gyógygomba családdal bővítettük ki.

Süssünk -Süssünk valamit...

Süssünk?

Flavin7 Jubileum ital 1000ml

Flavin7 Jubileum ital 1000ml

Cyto Flavin7 kapszula

Cyto Flavin7 kapszula

Cardio Flavin7 Super Pulse

Cardio Flavin7 Super Pulse

Cardio Flavin77 Super Pulse ital

Cardio Flavin77 Super Pulse ital

Family Flavin77 ital

Family Flavin77 ital

PVG - Pecsétviaszgomba

PVG - Pecsétviaszgomba

Kurkuma kapszula

Kurkuma kapszula

Webáruház készítés - Minibolt

 

90 napos diéta

Enzimek kontra táplálkozás


A 90 napos diéta alapjai
A Szétválasztó enzim diéta a 30-90 napos szétválasztó diéta alapjain nyugszik, annak egy korszerűbb, nagyobb hatékonyságú, speciális készítményekkel támogatott változata.

A kúra alapvetően négy napos periódusokra osztott, aszerint, hogy milyen tápanyagot fogyaszthatunk az egyes napokon. Étkezésünket fehérje, keményítő, szénhidrát és gyümölcsnapok alapján határozzuk meg. Az enzim-diéta azon alapul, hogy szervezetünk eltérő enzimekkel bontja, emészti a különféle tápanyagokat.

 

 

Segítenek az ENZIMEK!

 

 

 

 

1. nap: Fehérje nap -receptek

2. nap: Keményítő nap -receptek

3. nap: Szénhidrát nap -receptek

4. nap: Gyümölcs nap -receptek


Gyümölcsnapon fogyasztható mindenféle friss gyümölcs, de ehető 1-2 maréknyi aszalt gyümölcs, mogyoró, mandula, dió. Sőt... avokádó és paradicsom is a tányérra kerülhet!

Milyen ízesítőket lehet használni?
Fűszereket, zöldfűszert, mustárt, citromot, fokhagymát, hagymát, pici olajat és ecetet bármelyik napon!
Ami minden nap fogyasztható
Nyers zöldség, saláta. Ebbe beletartozik a zöldsalátától a paradicsomon át a répa, a zeller, a hagyma, a retek, a paprika, az uborka, a káposzta. Ide tartoznak a nyersen eltett savanyúságok is, mint pl. a csalamádé, a savanyú káposzta...
forrás:mindmegette.hu
A reggeli minden nap ugyanaz: gyümölcs, esetleg 100 %-os, cukor hozzáadása nélkül készített gyümölcslé. Gyümölcs a délelőtt folyamán is fogyasztható, ebéd előtt 1 órával már ne fogyasszunk gyümölcsöt.

 

1. nap: Fehérje nap
Fehérje nap
A húsokat ritkán fogyasztjuk nyersen, jellemzően átfőzzük, túlsütjük őket és ezzel a bennük található enzimeket károsítjuk. A nyershúsokban található enzimek megfelelő körülmények között elkezdik a húsok bontását, ami egyfajta előemésztésnek tekinthető. A nyershúsokat fogyasztó ember szervezetének kevesebb enzimet kell kiválasztania, így energiát spórol meg. Ez a folyamat adja például az eszkimók jó egészségi állapotának titkát, de a modern emberre ez csekély mértékben jellemző.
A fehérjefogyasztás előtt és közben proteáz enzimeket tartalmazó étrend-kiegészítőkkel pótolhatjuk a hőkezelés során károsult enzimeket, ezzel a nyers élelmiszerfogyasztás hatását érhetjük el emésztésünkben.

 

 

2. nap: Keményítő nap

keményítő nap
A keményítők esetében egy érdekes terültet kell érintenünk. Tulajdonképpen a keményítő növényi poliszacharid, egy összetett szénhidrát. Ám a diéta szempontjából mégis külön vesszük a szénhidrát naptól, mivel lebontásuk hosszabb ideig tart és ebben az esetben több rost is kerül be szervezetbe mint az „egyszerűbb" szénhidrát napon. A keményítő a növények raktározott tápanyaga. Főként magokban, gumókban, hüvelyesekben található.
Gazdag keményítőtartalmú növények például a gabonafélék: búza, rozs, zab, a burgonya, a kukorica és a rizs. A keményítő igen értékes tápanyag, hiszen a növények ebben a formában raktározzák szöveteikben a cukrot, amelynek megemésztésével sok energiához juthatunk. A keményítő emésztéséhez egy specifikus enzim, a nyál-amiláz szükséges.
A keményítőfogyasztás előtt és közben amiláz enzimeket tartalmazó étrend-kiegészítőkkel pótolhatjuk a hőkezelés során károsult enzimeket, ezzel a nyers élelmiszerfogyasztás hatását érhetjük el.

 

3. nap: Szénhidrát nap

szénhidrát nap
A szénhidrátok a szervezet gyorsan mozgósítható energiaforrásai. Jellemzően a napi energiaszükséglet több mint 50 százalékát teszik ki, ami naponta több mint 300 gramm szénhidrátot jelent egy átlagos felnőtt embernek.
A szénhidrátok vércukorrá alakulva elvándorolnak a sejtekhez, illetve kissé átalakulva elraktározódnak a májban és az izmokban, így a szervezetnek marad némi tartaléka. A máj szénhidrát-tartaléka elsősorban arra szolgál, hogy a vércukorszintet állandó értéken tartsa, ami elengedhetetlen az agytevékenységekhez.
A szénhidrátfogyasztás előtt és közben, vagy közvetlen utána bevett amiláz és glüko-amiláz enzimet tartalmazó étrend-kiegészítő segít a tápanyagok optimális emésztésében.

4. nap: Gyümölcs nap

Gyümölcsnap
A gyümölcsök táplálkozás-élettani tulajdonságai rendkívül előnyös szerepet játszanak a szervezet működésében, az egészség megtartásában. Nem hiába halljuk azt bármilyen alternatív medicinával foglalkozó előadáson, esetleg olvashatjuk szakkönyvekben, hogy a hosszú élet titka a sok gyümölcs és zöldség. A gyümölcsök beltartalmi szempontból kifejezetten előnyösek az ember számára.
Rengeteg folyadékot, ásványi anyagot, vitaminokat, rostokat és flavonoidokat tartalmaznak.
Tulajdonképpen, megfelelően magas gyümölcsmennyiség fogyasztása esetén egy átlagos emberi szervezet képes bármit túlélni. A gyümölcsfogyasztás előtt és közben celluláz enzimeket tartalmazó étrend-kiegészítőkkel
pótolhatjuk a hőkezelés során károsult enzimeket, ezzel a nyers élelmiszerfogyasztás hatását érhetjük el emésztésünkben.


Mit kell tudni a zsírokról

A zsírok az alaptápanyagok közé tartoznak. A zsírokat enzimek nélkül nem tudnánk megemészteni, megfelelő lebontásuk rendkívül fontos, mivel szervezetünk ezekből nyeri az élethez szükséges energiát. A zsírok előemésztését a lipáz enzim végzi, amit a hasnyálmirigy termel. A trigliceridek közé soroljuk a disznózsírt, a vajat, az olajat, stb., melyekre eltérő zsírsavösszetétel jellemző. Megkülönböztetünk állati és növényi eredetű zsírokat, ez utóbbiakat olajoknak szokták nevezni. Az olajos magvak (dió, mogyoró), a kendermag vagy akár a szőlőmag olaja rendkívül fontos omega zsírsavakat tartalmaz, amelyek nélkülözhetetlenek a szervezetünk számára.
A táplálékkal kell bevinnünk megfelelő mennyiségű lipáz enzimet a zsírok tökéletes megemésztéséhez. A feldolgozatlan nyers ételekben (húsok, tojás, nyers tej) sok zsírbontó lipáz található, de vannak bizonyos növények is, melyek serketik a zsíranyagcserét, ilyenek a zöld tea, ánizs, kisezerjófű, gyermekláncfű.

forrás: sutimix.bloglap.hu

 

Vásárlási feltételek|Cégkeresés | Weblapkészítő: Avasweb Kft.